Starobylé Hampi


Cestou po Indii jsem potkával hodně lidí, co tvrdili, že Hampi bych si neměl nechat ujít. Jářku dobrá, jsem tady.


Malá vesnice Hampi skrývá světové dědictví - rozvaliny kdysi hlavního města Vijayanagarské říše podél řeky Tungabhadra. Založeno roku 1336, zaniklého roku 1565. Trochu krátká doba, ale během ní stihli vystavět působivé paláce, chrámy a sochy, které vás doslova přesunou v čase o několik století zpět. Rozkládá se na ploše 29 km2 a já během 2 dní navštívil to hlavní, co se tu vidět dá a nejen to. Navíc jsem se spálil od slunka (8 hodin pochodu po všech čertech a skalách dělá divy) a v noci... nemůžu spát ani s větrákem jaké je tu horko. Proto se vracím zpět do Bangalore.
A měl jsem si ho nechat ujít nebo ne? Určitě ne. Stojí za navštívení, ale udělat nějakou fotku bez všudypřítomných lidí dá zabrat.
Nechám mluvit fotky, které najdete jako obvykle na Fotoalbu

Komentáře

Oblíbené příspěvky